2009-05-28

Trött, tröttare...Lena

Ja, vad kan man säga om de senaste dagarna?...Igår på morgonen kom jag ur sängen 15 minuter innan jag var tvungen att åka hemifrån. Jag tog en dusch, klädde på mig, åt frukost...sen skulle jag dra en kam genom håret...Hade visst glömt att skölja ur balsamhelvetet... Hur trött är man då på en skala?...det har aldrig hänt mig tidigare....

I morse tog jag mig knappt ur sängen alls, för första gången sedan jag började på TCMS, i alla fall så långt jag kan minnas, struntade jag i att duscha innan jobbet...fan vad sunkig jag börjar bli... har inte ens sminkat mig denna vecka...Ska tillägga att jag brukar behöva cirka en timme på mig att göra mig i ordning (dusch, hår, smink, mat..).. Lena undrar i sitt stilla sinne om det är koma nästa?

Grisigt segt är det just nu, kom på mig själv med att zappa runt på TVn utan att se vad jag tittade på...kanske är en propp som håller på att gå i skallen?...Tur att jag har Egypten att se fram mot... Det värsta är att den veckan kommer att gå så sjukt fort, så vad ska jag se fram mot efter det?...

Sooova snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar