2009-05-21

Ledig...

Känns skönt att vara ledig några dagar nu... Men vad fan ska man hitta på med sin tid... Jag kan inte vara så tragisk att jag bara tränar, äter och sover...eller? Imorgon blir det förhoppningsvis lite "efter-jobbet-aktiviteter" i form av mat och alkohol, synd bara att jag är så sjukt fattig just nu...=(...

Igår var jag och Tobias på bio (tack för att du bjöd en fattig själ...=)), vi såg Änglar och Demoner... den var helt okej, men man kan lugnt säga att den första filmen var bättre... Blir rätt illamående när jag ser människor brännas levande bara...uhhh bläää... Min sjuka hjärna fattar ju inte att det bara är film, för mig är det just då på riktigt... Kanske är därför jag inte kan titta på skräckfilmer, lever mig in lite för bra... Lena=mes..

Har gått två varv på Lisas idag...(totalt 6,6 km i backig terräng)... blir säkert två varv till ikväll... ORKA säger jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar