2009-05-14

Så kan det gå...

... Igår hade jag planerat att vila ögonen 30 minuter innan gymmet... Blinkade visst till lite väl hårt... somnade i soffan med datorn på någon gång mellan 19:00 och 19:30... och vaknade till klockan 02:20, gissa om jag var vilsen när jag vaknade...

Det var nog välbehövligt, har inte sovit så bra de senaste nätterna av diverse anledningar... Illa med när jag vaknade och insåg att jag inte var en hjälte... I drömmen släckte jag nämligen en villabrand=)... Masade mig upp ur soffan, ställde klockan på 04:30 och slängde mig i sängen istället...

I morse blev det min numer sedvanliga morgonpromenad... ska bara upp lika illa tidigt imorgon med så har jag lyckats med bedriften att gå varje dag denna vecka, och det före jobbet! Lena är duktig och har fått fastare bak och lår...så seger till mig=)...

Idag på jobbet har vi fått kuvertera vår post manuellt...det är illa när man måste "slicka igen" över 1000 kuvert...tur att jag hade en liten flaska med vatten som man kan dra över limmet... fatta vad torr man skulle bli i munnen annars...=) Kommer förmodligen att få "slickarm" av detta... Normalt har vi ju kuvert som självhäftar, men "torrkuverten" måste vi göra slut på...så det var bara att köra på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar