2009-05-03

Lena går igång som faan...

...på att någon stal tvättstugan för mig....så jävla illa, förbannade miffo... Tur som fan att vi har två tvättstugor och den andra var ledig, annars hade jag garanterat knallat upp till idioten och frågat vad problemet var... När jag nu skulle hänga upp min tvätt så upptäckte jag till min förskräckelse att båda torkrummen var upptagna med...YYYLLL vad arg jag blev... Ska det vara så sjukt svårt att följa lite vett och etikett i tvättstugan??... Jag klarar av att folk verkar vara helt handikappade när det kommer till att torka av tvättmaskinerna (död åt pulvertvättmedel...varje gång jag tvättar får jag gröpa ur ett kilo billigt äckeltvättmedel ur behållarna... märkligt att alla tvättstugor jag varit i tycks följas av samma problem)..men rör inte min tid i stugan tack!!...

Jag börjar bli sugen på att flytta igen med...känns inte som jag hör hemma här, frågan är väl bara om jag hör hemma någonstans?... Innan jag gör något galet ska jag verkligen tänka igenom vad det är jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar