2009-05-04

Lite roligare nu=)

Kollar igenom gamla grejer på ansiktsboken...har ju några suspekta grejer där (typ dejtgrejer) som zoosk, flirtable och are you interested, kollar in gamla meddelanden jag fått... sköna grejer, även en del favoriter i repris...vad sägs om:

Slo du deg da du falt ned fra himmelen?

you are so beautifull,,,,, can i have your m s n please? ..alltså...hallåååå, borde vara mig och inte min msn han ville ha?!;)

You're so beautiful that you made me forget my pickup line. Jo, men visst serru..

There must be a lightswitch on my forehead because everytime I see you, you turn me on!

Du är så söt att jag får hål i tänderna

Det finns en uppsjö med riktigt dåliga raggningsrepliker... men det är alltid kul med uppmärksamhet, det kan jag inte förneka... Självförtroendet växer lite..=)

3 kommentarer:

  1. Men men, alla idiotkommentarer från mig då? Platsade inte de? =(

    SvaraRadera
  2. Nej, de kom ju från hjärtat;)... vackra ord=)

    SvaraRadera
  3. Du råkar inte ha ett plåster? Slog mig när jag föll för dig...:)

    SvaraRadera