2009-05-06

Igår hände det något stort!

Igår lagade lilla fröken mat i sin nya lägenhet för första gången!! Min spis har inte blivit använd sedan jag flyttade in 1/4... Beror inte på att jag är heeelt talanglös när det kommer till matlagning, utan mer på lathet... Latheten personifierad, that's me... Kanske inte skulle vara allt för stolt över mig själv, det var ju trots allt bara pasta som kokades på min spis... resten rörde jag ihop bredvid(tonfisk, keso, paprika, olja, vinäger och massor med kryddor...), men det blev riktigt lyckat och jag hade med mig en matlåda till jobbet idag (räcker till imorgon med!)...

Till mitt förtret så fungerade inte mitt internet under gårdagskvällen...så fick sitta i min skrivbordsstol och titta på TV istället (min soffa har inte kommit än...:(..) Tur då att jag älskar att titta på House, så härligt syrlig och ironisk han är...kan inte bli bättre! Tog mig även samman och styrketränade under kvällen, bra grejer=)...Gjorde lite väl ont i ryggen till att börja med, men nu känns det mycket bättre..=)

Idag har det bara blivit jobb och sova...skulle bara vila lite nu på eftermiddagen och sov visst hela två timmar... Lena är inte alls sliten hon inte...=)

En kompis till mig har bjudit ner mig till Götet i helgen, men jag har nog inte råd att åka dit...hmm... Det är lite tråkigt att han ska flytta till Norge (hans sambo har redan åkt dit)... Men det innebär samtidigt att det finns en lägenhet med hyggligt läge att hyra i andrahand...(ågren igen...).. Men nu har jag ju inget jobb där, så blir väl inget med det...och när han flyttar därifrån har jag inte så många vänner som bor där heller (han var min träningskompis)... Jaaa...vad ska man göra??

2 kommentarer:

  1. Se till att du får råd att hälsa på i helgen såklart :)

    SvaraRadera
  2. Jag får gå på gatan;)...som det så fint heter!

    SvaraRadera