2009-05-09

Soffa!!


Så var den på plats, min nya soffa... Och vilket monster till soffa... I affären verkade den inte vara så stor, men tror bestämt att den svalde halva mitt vardagsrum=)... Nu sitter jag alltså skönt när jag ska se på tv till skillnad från när jag satt på min skrivbordsstol.

Jag och min bror har haft fullt upp när vi fixat med detta, projekt bära upp soffan 5 halvtrappor var ingen lek... Min bror är som bekant lite (läs:mycket) starkare än mig och när han tryckte på nerifrån ramlade jag på baken ett par gånger och benen kom i kläm (ska bli spännande att se hur ont jag kommer ha i min lilla kropp imorgon)... Sen har vi fixat lite annat i lägenheten, bland annat hängt upp gardiner, så nu ser det nästan okej ut... Broder ska bara fixa några lister till och dra sladdar så de inte ligger över hela golvet...(jaja...behöver köpa något nytt att ställa min kära tv på, samt någon form av vitrinskåp/hylla med...men finanser saknas..)

Blir nog filmkväll i soffan med lite godis, det tycker jag att jag förtjänar!

2 kommentarer:

  1. Det var en fin soffa...gött med en schäslong så du kan lägga upp benen lite..

    SvaraRadera