2009-05-10

Sköna söndag=)

Idag har det varit en bra dag. Hämtade min mamma för lite frukost runt 11, så hon fick se mitt nya hem för första gången.... Gick en promenad... Lagade mat med min bror, grymt gott med fläskfiléwok!... Sist men inte minst har jag styrketränat, mina armar tycker att jag var lite grym mot dem idag... Har alltid avskytt att träna överkroppen, magen undantaget, men nu är det riktigt kul...har till och med fördubblat vikten jag tränar med! Inte för att jag är stark nu, var bara grymt klen tidigare...=) Ja, ja...det går framåt i alla fall...

Till veckan har jag "kortvecka" jobbar 07:45-15:15 måndag till onsdag samt 07:45-15:00 torsdag-fredag...Gött dä!! Veckan efter det jobbar jag måndag-tisdag 10:00-19:00, onsdag 08:00-12:00, därefter låångledig torsdag-söndag...that's soooo damn nice!!! Längtar efter lata dagar=)

V 24 blir det till Egypten med, otroligt skönt med lite sol, bad och mat... Hade tänkt att skifta färg från lätt grisskär till kräftröd!...Måste inhandla ny bikini, det är inte ok att bada i bh och shorts ännu en semester...fy på mig!!

2 kommentarer:

  1. Måste kanske färga håret mörkt med. Annars kanske du blir lite fööör poppis bland egyptierna... ;o)

    SvaraRadera
  2. Jo visst serru...eller så kommer jag bli kritvit i håret av att vara där...blondare än någonsin=)

    SvaraRadera