2009-05-31

En arbetsvecka kvar...


... Sen drar fröken till Egypten=)=)=)... Ja, jag vet att jag tjatar...men fan så gött det ska bli=)

Det har varit grymt väder hela helgen, men det har jag knappt hunnit njuta av...satt i och för sig ute i 45 minuter idag på mina föräldrars tomt...resultat: kräftansikte... Trots att jag bara hade BH och shorts på mig så är kroppen fortfarande blänkande vit med undantag från ansiktet och bröstet... Får ha fett med solskydd på mig när jag åker...

Igår var det matlagning, städning och mentalt stöd vid skolarbete som gällde...tyvärr kom det vid två tillfällen in en fet jävla geting i lägenheten...varken jag eller herr Larsson (som är mesigare än mig) vågade gå nära den... Efter några tjejiga skrik från mig och lite danssteg så lyckades jag i alla fall få besten att flyga ut genom fönstret...vilka hjältar vi är...hade möjlighet att slå ihjäl den..men samvetet satte stopp..illa som fan...

Idag har jag jobbat lite övertid och tvättat med...känner mig sjukt duktig... Lagat mat två gånger under helgen och firat pappa på förnämliga födelsedagen + mamma på mors dag... Inte konstigt att helgen gick fort...

1 kommentar: