2009-05-17

Snart är det dags..

Vecka 24 åker lilla fröken Rehn till Egypten... Så jag var tvungen att köpa mig en bikini...som jag skrivit om tidigare så hände det en liten olycka när jag var i Turkiet för några år sedan..(bikiniöverdelen sprack i spännet och mina bröst såg dagens ljus offentligt).. Hittade en som var helt ok och jag kan stolt säga att det är första gången på flera år som jag faktiskt har kännt mig snygg i en provhytt. Börjar faktiskt bli slimmad...morgonpromenaderna har verkligen gjort sitt=)... Kan säga att det är tur som fan att man kan köpa bikini i olika delar...har tydligen olika storlek på över och underdel...köper jag vanliga kläder har jag 36 över hela kroppen...så tycker att det är lite strange...

Dags att sova...Imorgon blir det lååångpromenad+jobb+träning+massa måsten...var det inte söndagen som var vilodag?

3 kommentarer:

  1. Hmmm...gubbsjukan vill att jag ska skriva nåt här...men jag försöker streta emot..

    SvaraRadera
  2. skönt det skulle vara att känna sig snygg i provhytten. har nog aldrig hänt mig. =) men om några veckor, jag lovar...

    SvaraRadera
  3. Bra det Katri!!

    Och Peter, så gubbsjuk kan ingen vara....i Guds egna barna...

    SvaraRadera