2009-05-12

Fortfarande trötter...

Trots mina nuvarande sömnsvårigheter, tvingade jag ändå min stackars kropp att ännu en gång gå morgonpromenad. 04:50 i morse bar det av på ytterligare en 75-minuters. Sliten är jag, men nog fan ska jag släpa mig till gymmet ikväll ändå...

Håller just nu på att tvättar, kul så in i h***... (visst är det fint när man censurerar sig själv?)...

Jobbet gick bra idag...skönt när man får lära sig lite nya saker...=)... Det har ju inte riktigt funnits tid till att lära sig eftersom det har ringt så mycket som det har gjort och på grund av det systembyte som gjorts...

Tecken på att Lena inte är helt hundraprocentig.... Hon köpte en Pigall på jobbet idag...och hon åt inte ens upp halva... Det är skrämmande, men samtidigt bra... Jag ska ju trots allt få ordning på kroppen, och choklad har en tendens att motverka just viktnedgång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar