2009-05-11

Dödligt trött...

Vet inte vad som hände...igår kunde jag inte somna hur mycket jag än försökte... Ibland är det väl sådär att tankarna bara snurrar runt i huvudet.... Lyckades i alla fall mäkta med en timmes kvalitetstid med kudden efter mycket snurrande... Klockan 04:50 gick jag hemifrån för att promenera, mötte upp världens bästa Roger och tog en sväng... 75 minuter senare var jag hemma... Ni kan ju bara gissa hur slut jag var efter frukost och dusch... Då hade jag lätt kunnat somna av ren utmattning...men fan...jobba lite på det är inte fel=)...

Imorgon kommer jag i stort sett vara själv i min grupp på jobbet med...massor av saker som jag känner att jag måste ha koll på då... Tråkigast blir att redovisa klientmedel till en av våra kunder... klippa och klistra samt räkna lite....fy fan vad trälo... Hjärndöd aktivitet...

Usch vad jag tycker synd om mig själv ibland...misär!

1 kommentar:

  1. Gick du upp 04,50 för att ta en promenad? Du är ju inte helt klok!

    SvaraRadera