2009-05-23

Att bli raggad på...klippt från msn

manflesh säger:
lena kom o lek med oss
vi har tråkigt
Lena säger:
men ...har barnen Mira o Charles trälo?
jag är lätt bakis
manflesh säger:
hehe gött..
jaaa
händer ikwalla då
påt igen ?
Lena säger:
nää...jag är inte alkis=9
manflesh säger:

har du blivit raggad på?
Lena säger:
jaa
det var ett trauma
manflesh säger:
haha berätta för pappa
Lena säger:
jo se...
hmm
jag Karin o christina var på Mastmagasinet
sitter vid två höga bord o slappar
efter buffén
ca 21-22
var kl
christina går på toa
o fram kommer det en kille
en riktig ärkenörd
alltså glasögon...vattenkammat
hela kittet
manflesh säger:
lagerblad typ
Lena säger:
ja...fast något mer med i matchen...men samma nördnivå
han frågar om han får sitta ner
visst säger jag eftersom jag är snäll
...
vi har en plats ledig..
manflesh säger:
halva inne. tänkte han
Lena säger:
efter att han har stirrat på mig i 3 minuter...och jag tittat åt alla möjliga håll...
så sträcker han fram handen...och säger att han heter Per
....
manflesh säger:
hahahaha
Lena säger:
ja hej...Lena säger jag
....
sen tittar jag lite runt omkring igen o pratar med Karin
han sitter o stirrar på mig med en sjukt drömsk blick
creeeeepy as hell
sen drar han fram det tunga artelleriet
han sträcker fram ett grönt vingum till mig...i sin hand (ej i påse)...och frågar om jag vill ha....
manflesh säger:
hahahaha
Lena säger:
Lena: ehhh
nej tack....det är nog mycket socker i drinken...
sen efter några minuters ytterligare stirrande säger han...jag tycker du är jättecacker
vacker
.....
jeeeeeesssuuuuss
tänker hag
manflesh säger:
haha
Lena säger:
jag
manflesh säger:
modig kille ivf
Lena säger:
mm
eller sick as hell
manflesh säger:
gick ni hem till honom då eller ?
Lena säger:
sen när han stirrat en stund till...frågar han om det "finns intresse"
manflesh säger:
hahahhahahahaha
Lena säger:
jag bara...ehh...NEJ
manflesh säger:
synd att inte webkameran va på nu
då hade du fått sett ett gött gapskratt
Lena säger:
jaa
jag höll på att dö med
...
manflesh säger:
vad fan sa han då då
Lena säger:
han bara...men du känner inte mig
...nähä
sa jag
men eftersom hag inte känner dig kan det inte finnas intresse försökte jag med
...
för att jag inte vill vara elak
du ver
t
manflesh säger:
hehehehe
Lena säger:
sen fick jag dra en lögn
jag sa att jag dejtade någon
...
manflesh säger:
det var väl ingen lögn. du dejtar ju mig
Lena säger:
då lommade han iväg med svansen mellan benen och med sin lilla putmage under sin välstrukna skjorta
tittade på mig på avstånd...
sedan var han borta...
manflesh säger:
hahahaja fy fan va gött,.
skrattade ni gott sen eller ?
Lena säger:
omg omg
jag höll på att dö
oj glömde
han sträckte handen efter min arm och försökte ta på mig med
manflesh säger:
hahaha
Lena säger:
jag drog mig undan mer o mer, han följde efter
....
så frågade han "är du rädd"
manflesh säger:
hahaha
jävla psykopat
Lena säger:
tror du?
kan säga att det var obehagligt som fan...blev rädder på riktigt
manflesh säger:
jag trort!
Lena säger:
tänkte han kan säkert förfölja mig om jag går hem
typ
stalker killen
manflesh säger:
haha ja verkligen
Lena säger:
du skulle ha sett vilken blick han hade när han tittade på mig
uhh
men sen skrattade jag gott åt det
men just då var det lite äcklo
manflesh säger:
hehe ja jag tror dig
det var inte din typ altså
Lena säger:
nooo
jag tänkte klippa in denna konversation i min blogg...när jag berättar om psykbrytet..hoppas det är ok

manflesh säger:
haha gört

2 kommentarer:

  1. haha, inte lätt att vara tjej märker jag.... ;o)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA... Härlig snubbe.....eller ja.. kanske inte :P

    SvaraRadera