2008-08-01

Äntligen helg=)

Trodde att jag skulle avlida av de tre senaste arbetsdagarna...tänk att göra precis samma sak HELA tiden... man skulle kunna ta bort sig själv för mindre...

Snart är det semester och jag kan säga att det inte kommer en dag för tidigt, på onsdag är det slutjobbat (fan vilken kortis det blir...inte ens tre veckor i rad...). Nästa fredag blir det en liten tur till Skara sommarland, Lena är taxi som vanligt och jag kommer att ligga och säla i vattenlandet heeeela dagen, synd att jag inte hittat någon bikiniöverdel att bada i..ja ja i värsta fall ryker en bh=)

I helgen återgår allt till det normala i Lenas liv, tvätt och städ=)...kan ju inte låta människor tro att jag har ett liv och göra något vettigt som att supa skallen av mig, gå på bio eller någon annan aktivitet som är på något sätt roande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar