2008-08-22

Konstiga saker händer ibland

Igår hade Lena en "dejt", typ..liksom... Men istället för att träffas på någons hemmaplan så möttes vi på halva vägen...i Askersund!... Det är bland det konstigaste jag gjort på länge=) och trevligt var det med, bra att vara lite spontan ibland... Så vad gör man då på ett ställe som Askersund?...Jo, man hänger på torget som heter "Torg" alternativ hänger vid sjön och ser på när några märkliga halvfigurer fiskar från en båt...

Annat som är konstigt...var ute och joggade precis, alla som känner mig vet att jag inte är något konditionsfenomen direkt så jag överraskade mig själv med att transportera kroppen hela 7 kilometer utan att stappla fram för en gångs skull...men det konstiga är att jag blir halt efter att jag joggat (inte under tiden..hmm), det kanske är så att kroppen börjar bli gammal?!..

Bröllop imorgon=)...härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar