2008-08-15

Inspiration tack!

Snart ska det tredje bröllopet för sommaren besökas, frågan är bara vad vi (jag och några arbetskamrater) ska köpa i present... Förslag?? Pratade med en tjej som ska med och hon var lite nervös över att det är ett svensk-tyskt bröllop men som det sociala geni hon är kommer hon fixa det=)...och jag med (eftersom jag är grym på tyska...typ...kan lite i alla fall=))...

Annat världsligt problem är att jag inte har något att ha på mig på den stora dagen...ähhh..får damma av en kjol i garderoben...det duger... Önskar att jag hade råd att köpa något nytt, kanske är någon som vill skänka lite pengar till rädda-Lena-fonden... Inte kul när alla pengar går till att laga bilen...

2 kommentarer:

  1. Kan du inte återanvända nån klänning från bröllop 1 eller 2? =)

    Till bröllopspresent kan du ju köpa nån barnleksak eller så (som en liten pik). Eller så köper du nått till hemmet...har de ingen lista på Duka eller nått sånt? =)

    SvaraRadera
  2. rädda-lena-fonden asså... pengar är det dåligt med fast en fika med valfri dryck och tilltugg kan jag bjuda på.

    jobbigt med bilar som går sönder, har en som jag borde fixa til men det får bli efter fikan.

    vart skall jag höra av mig?

    SvaraRadera