2008-08-13

Sol?

Jag har tålamod...väntat länge och idag tittade den fram i alla fall en liten stund på eftermiddagen... Men ack vad den retade mig, bjöd in mig själv på fika hos min bror...föreslog att vi skulle sitta ute...men när kaffet var klart så hade solen gått och gömt sig igen...är det otur eller finns det en högre makt som är upprörd på lilla mig? (hela världen+vädret kretsar ju omkring mig, Lena=universums centrum...)

Trodde även att jag skulle gå på restaurang mamma och pappa idag...men vad hände, jo Lena fick både diska och laga mat...(rätt åt mig i och för sig..) och så fick jag begäran att städa päronens hus med...klart jag ska, men jag är ju så svårt lat...så måste gnälla lite...

2 kommentarer:

  1. Söt bild du fått upp här då? =)

    SvaraRadera
  2. måste verkligen hålla med föregående talare. Riktigt fin bild, vacker som få.

    Dig skulle jag gärna käka en pizza med nån gång.

    // den ursprungliga anonyme postaren.

    SvaraRadera