2008-08-10

Pizza?

Det var grymt kul med utgång igår=)... Gick ut med inställningen att jag skulle vara fullast av alla (moget...jag vet...men jag har semester och ska alltid vara så fruktansvärt ordentlig annars...)...men jag misslyckades, skyller det på pizzan jag åt när vi förfestade...och bakis blev jag inte heller...ska jag skylla det på pizzan jag åt idag=)...

Resultatet blev alltså två pizzor på mindre än ett dygn, massor av alkohol och sjukt mycket dans...härligt!

Imorgon är det måndag, ett utmärkt tillfälle att "börja sitt nya liv", jag ska träna och gå varje dag resten av min semester...har faktiskt lite ågren över allt fett och socker jag dragit i mig på senaste tiden...planen är alltså att styrketräna på förmiddagen och gå på eftermiddagen...får se hur det går=)

Kan även med glädje rapportera att jag inte haft en enda soldag på min semester...genomskinlig är det nya vit!

2 kommentarer:

  1. låter som att du äter och dricker en massa onyttigt. men med den kroppen så måste du ligga i hårt på gymmet, eller har jag fel?

    SvaraRadera
  2. Hahhahahha!! Raggning för nybörjare, lektion ett

    SvaraRadera