2008-08-24

Bröllop nummer tre

Sommarens tredje bröllop avklarat, måste säga att trots att det är väldigt vackert och underbart med denna företeelse så är det skönt att det är över för den här gången...

Imorgon börjar jag jobba igen, ska bli fruktansvärt skönt (ingen ironi...nej det är sanning!)... skönt med rutiner och skönt med mina underbara arbetskamrater=)... och med tanke på att det regnat nästan hela min semester så har jag inte gjort mycket annat än mina klassiska sysslor (äta, sova, träna)...tur att jag har 15 semesterdagar kvar att ta ut så att jag eventuellt kan ta en restresa till hösten, känner solen kalla på mig=)...fast om jag ska ha ny bil så vore det grymt mycket smartare att spara pengarna till kontantinsats på den...vill ha en Toyota Yaris, gärna splitter ny=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar