2008-08-17

Regn?

Helt magiskt, Lena like rain...NOT... Så vad gör man när det regnar heeeela tiden?..

Jag hyrde mig två filmer och kröp upp i soffan...efter att ha sett den första är jag inte så sugen på den andra, den var skitkass, nästan så man funderar på att ta bort sig själv... Här trodde jag att jag skulle kunna drömma mig bort från tristessen med en romantisk film, men icke!

Imorgon blir det lunch på stan (hmm...Karlstad) med en kompis från Göteborg som jag inte sett på länge, en ljuspunkt i tillvaron=)

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig, ingen speciellt bra semester. Hur många dagar har det regnat under tiden du vart ledig?

    Stackars dig.

    SvaraRadera
  2. Kan du inte välja bra filmer istället?
    Och förresten, träffar du alltid vänner någonstans mellan deras och din stad? Förlåt, småstad...

    SvaraRadera