2008-08-09

ajajajajaj

Vad tungt det är att inse att jag blivit gammal... Åkte forsen igår på Gustavsviks badhus och det är bara att konstatera att ryggen inte håller för sådana aktiviteter längre... Nästan värre än det var att jag inte kunde simma normalt heller, konstigt vad mycket sämre mina knän blivit...hoppas det beror på att jag har gått ganska mycket senaste tiden och att jag lyckades sopa i mitt högra knä i bilen när jag skulle sätta mig i den här om dagen... Jag är en riktig klantskalle...

Kanske blir utgång ikväll, hoppas jag lyckas övertala mitt sällskap att vi inte ska vara i Kristinehamn utan i Karlstad...=)

2 kommentarer:

  1. Låter som du har badat våldsamt, ta det lungt så du inte skadar dig på riktigt.

    Hoppas du får en trevlig kväll ute.

    SvaraRadera
  2. Forsen äger ju!!! Vill minnas att vi drog några svängor i den med Eagles, dvs ett bra tag sen!!! Wiiiiiii!
    Michan

    SvaraRadera