2008-08-04

Snart...

På onsdag kommer något grymt efterlängtat...min semester, ska vara ledig till 25/8 (vilket egentligen är på tok för kort tid). Så vad ska Lena hitta på denna semester????...

Inget alls!...jo...laga biljäveln igen=)...tur att fröken är så rik att hon klarar det...

En av juristerna på mitt jobb mobbar mig stenhårt... han kan inte fatta att jag som är singel är hemma och diskar en fredag eller att jag städade på midsommarafton...är det något konstigt med detta? Jag kanske trivs med att vara asocial?... Jag är ju ute ibland=)...typ en gång i månaden...hmmm, han kanske har en poäng... Så något måste jag ju hitta på under semestern, annars kommer han skratta ihjäl sig åt mig...Någon som har något förslag???

5 kommentarer:

  1. Gå ut till helgen då. Varvet funkar juh alltid.

    BTW, hittade hit via Facebook. Är och förbli en anonym poster.

    SvaraRadera
  2. Varvet...hmmm...har jag blivit sååå gammal???...eller är jag lite fördomsfull?

    SvaraRadera
  3. Inte alls, man behöver inte vara pensionär för att gå dit heller.

    Själv är jag inte alls gammal men går dit för att ta en öl eller två och bara ta det lungt.

    Fast har du nått bättre förslag så är jag idel öra.

    SvaraRadera
  4. fegt att vara anonym:P...men klart att Lena respekterar det... måste vara någon från Krillehöla iaf...varför skulle man annars nämna varvet?!

    SvaraRadera
  5. Du är en snäll flicka Lena, även om jag inte skulle vara anonym så skulle du inte veta vem jag är.

    Sen så är det juh mer spännande såhär. Hoppas du får det trevligt i basängen imorgon.

    Ja jag är från KRHMN, its da shit.

    SvaraRadera