2009-01-03

Så är ledigheten snart slut...

...och Lena ska åter till Götet åka...lite synd om mig är det allt, jul och nyår försvann innan jag han blinka...

Så vad kan hon skryta med att hon gjort på sin lediga tid?... Ska det visa sig att hon var lika tragisk som förra året när hon satt inne med familjen över helgerna utan att ta sig utanför dörren...? (kan ju tro att jag är socialt lat..hmm..japp så är det!).... Årets julfirande var över förväntan trevligt, kan informera att jag faktiskt var ute bland människor på krogen hela två gånger! Måste vara någon form av rekord för mig, två gånger på en vecka!...Säg att ni är stolta över mig...snälla!?!?! Och det är inte allt! Var på bio två gånger!!! Filmerna som beskådades: "Yes man" och " Vi hade i alla fall tur med vädret-igen"...sen har jag även provat på att spela det beryktade guitar hero, måste säga att jag är grym på det...(läs:grym(t) (dålig))...nya bekantskaper har gjorts...

Se, det var väl en över förväntan positiv tillställning för att vara jag?? Så nu är Lena helt socialt slut och måste tyvärr meddela att hon går i ide resten av vintern! Planerar att vakna till liv igen runt april då våren börjar komma på allvar...längtar dit, är inte ett stort fan av kyla...

För att inte verka som jag släppt min bitterhet ska jag väl även nämna mitt överätande på senaste tiden, blir att ligga i för att kunna bada offentligt till sommaren...får helt enkelt flytta in på gymmet...så...nu känner jag igen mig själv...

1 kommentar:

  1. Men du bruden? Du badade väl knappt offentligt förra sommaren heller? Vi gick ju till värsta gömda stället för att få lite beach time. =p

    Måste dock avslöja att Lena överdriver sin fruktansvärda fetma, hon är inte riktigt där ännu.. Iaf enligt hennes fina webcam!

    SvaraRadera