2009-01-10

Lördag

Denna dag kommer inte att gå till historien som en av de bästa... Det var i och för sig trevligt att vara på innebandy med Michan, Pixbo vann med 6-0 och Michans sambo fick pris som matchens lirare....tur var väl det, för nu har jag både hallonsylt och gurka, lite blandade grejer...vill bara säga tack för att Lena fick ta med sig det hem=) Innan matchen "gjorde" vi Mölnlycke centrum...tog inte lång tid, men vi hann i alla fall ta en latte...kaffe är inte dumt ibland, synd bara att jag blir så speedad av det...

I övrigt har jag mått skitdåligt idag, saknar Kristinehamn...min familj...mina goa katter... Trött på att vara ensam...trött på vinter...trött på storstan... trött på mig själv...när lönen kommer får jag nog ta och göra om mig själv lite...kanske slinga håret och klippa rätt det som den förra idiotfrisören förstörde...annars är råttblond en fin färg...ska kanske behålla det i den färgen, eller vad säger ni?

Helgen som kommer kanske jag får den stora äran att vara kattvakt till två förnäma perserkatter, mysigt värre...enda dumma med det är att jag inte kan åka hem...fast det är väl bra för min ekonomi...inte direkt gratis med tåg... Kanske skulle ta med min bil hit så jag känner mig lite friare...blir inte billigare, bara bättre...

Imorgon blir det gymmet igen, första gången sedan jag flyttade ner som jag kommer upp i fyra träningar på en vecka...skönt det...från och med nästa vecka hade jag tänkt hålla upp lite med godis och annat skräp med, fast vad har jag att göra om jag inte får tröstäta....inte direkt en stor tröst att äta äpplen...

Nej, nu får jag ta mig i kragen...

3 kommentarer:

  1. Ja se...Lena är en tjej...problem med det eller?

    SvaraRadera
  2. Kan förstå att du saknar en hel del av grejerna men... Kristinehamn???!!???
    /Bosse

    SvaraRadera