2009-01-27

Jobbigt nu...

Jag är lite depp över att lämna Göteborg (inte att lämna jobbet...det ska bli skönt)... de senaste veckorna har jag börjat vänja mig vid att bo här, tycker om att ha någon att träna med, tycker om att ha pengar över dagen innan avlöning...jaja... nu är det som det är, längtar ju faktiskt hem lite till min familj med (med lite menar jag mycket)...

Har ont överallt med...ryggen, högerfoten krånglar, vänsterfoten värker... För att inte tala om hur ont det gör i mitt lilla psyke just nu... någon får allt ta och vända upp och ner på mig och skaka om lite så att det hamnar rätt igen=)...

3 kommentarer:

  1. Det brukar la va så att när man bestämt sig för att flytta, då slappnar man av och kommer oftast på att man trivs rätt bra...
    Men du kommer nog känna om beslutet va rätt så fort du kommit dit och flyttat in i din lägenhet...
    Hoppas allt e väl!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Skall nog se till att du blir lite omskakad imorgon då. :) Sista chansen att plåga Lena ju, lite sorgligt

    SvaraRadera
  3. Det är väl tveksamt om det här får det att kännas bättre men...
    Vi ska försöke å ta hann ôm däj så gôtt dä går närlu kommer hämm också.

    /Bosse

    SvaraRadera