2009-01-05

Ont men skönt?

Äntligen har jag lyckats ta mig iväg till gymmet igen, var lite väl länge sedan man visade upp sina stooora muskler...kommer att ha jordens träningsvärk imorgon...skönt...kanske..

Gick förbi ica på vägen hem från gymmet, efter att jag hade handlat skulle jag ta spårvagnen hem...tyvärr hade en buss lagt ner verksamheten mitt på spåret så jag fick lov att åka åt fel håll för att sedan kunna ta mig rätt...inte så kul när man har både gymväskan och massor av mat att släpa på, kände som axeln skulle gå ur led, inte heller kunde man sitta på vagnen...var knökfullt med folk, fanns inte ens plats att ställa ner väskan utan att någon skulle ha snubblat över den...så nu har Lena ont...i hela högersidan av ryggen...och axeln...=(..massage kanske???

Fick fingrarna ur och lagade mat idag med...första gången på evigheter, så nu kan jag stoltsera med matlådor på jobbet hela veckan...mycket nöjd med mig själv=)...nu ska jag bara vara duktig och sluta med sockret med...jaja...inte idag...

1 kommentar:

  1. Ont, det gör ont, men det går, det gör ont en stund på natten men inget på dan.... ;o)

    SvaraRadera