2009-01-12

Rötter som kallar

...sa ju att det var förändring på gång=)... säger upp mig på jobbet idag...om max tre månader är jag hemma i Kristinehamn igen...

Vissa kanske tycker att det är ett misslyckande att dra tillbaka, men jag säger att det är att lyckas när man lyssnar till sin inre röst och tar beslut efter det... Djupt va?..

Kanske kommer jag att våga igen någon gång i framtiden, men det ska mycket till för det...nu har jag fattat hur bra jag faktiskt hade det i mitt trygga Värmland...

Och jo Bosse, jag saknar faktiskt staden Kristienhamn på riktigt...=)...mammagris som jag är..=)

3 kommentarer:

  1. Hahaha, va!?! Men varför?

    SvaraRadera
  2. Du ska självklart göra det som känns bäst för dig. När du kommer hem kommer du antagligen se Krillehöla med helt nya ögon och uppskatta det mer. Som jag gör även om jag inte vill flytta tillbaka, men när jag är hemma så älskar jag det!seslyz

    SvaraRadera
  3. Tycker det är otroligt starkt av dig att ens våga flytta ner till götet, och minst lika starkt att stå upp för din hemlängtan och flytta hem igen. You go girl!

    SvaraRadera