2009-01-13

Nu är det klart

Den 30:e januari gör jag min sista arbetsdag här i Göteborg och den 2/2 är jag tillbaka på mitt gamla jobb i Karlskoga...skönt att de hade arbete till mig=)...

Har hittat en lägenhet som jag är intresserad av i Kristinehamn med får väl se hur det går... får i alla fall låna pengar av min käre fader om jag tänker köpa den, skönt att allt verkar ordna sig.

Ska även tillägga att det inte bara är hemlängtan som gör att jag återvänder, det har hänt lite skitgrejer här med som jag inte kan skriva om... som gör att jag definitivt inte vill vara kvar... så är det med den saken=)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det e trist att du ska flytta hem... =(
    Själv älskar jag götet så mycket att jag troligtvis aldrig kommer flytta :S
    Men hoppas du blir nöjd själv...
    Kram Em

    SvaraRadera
  2. Jag vet om nöjd är rätt ord=)...hade varit kul att vara kvar lite till...men klarade inte av att jobba för idioten...=)

    kram kram

    SvaraRadera