2008-06-26

ojoj

Lena borde vara nöjd med sig själv...nytt jobb...nyss fått lön...betalat hotellet i Polen (bara 1800 för en vecka, sinnessjukt billigt)...

...men jag är inte nöjd, vad är det som fattas?... Har ingen energi...kanske är så att jag saknar min älskade pratkvarn på jobbet, tomt när hon är sjuk... Kul var det i alla fall innan hon gav upp och gick hem med sin förkylning. Hon satt på lunchen och såg allmänt risig ut när hon plötsligen tappade huvudet (ja det är sanning)... hon nickade sin egen lokaflaska som stod framför henne på bordet, vilken jävla smäll det blev...höll på att skratta ihjäl mig...narkolepsi?! Tur att det gick bra för jag kunde inte sluta garva (det kom nog en tår eller två).

Tror att jag ska sluta med att skriva på denna satans bloggen...har inget att säga som kan intressera andra än mig själv...fast det är bra terapi..hmm...

Snart dags för möhippa=) Göteborg får se upp!

3 kommentarer:

  1. Näe, inte sluta bloggen!? =(

    F*n, tror jag ska åka till Polen och semestra, om det är så billigt?? *funderar*.

    Kul med möhippa...eller ja, nån sån har jag ju iofs inte varit på, men svensexor brukar ju vara kul iaf. =P

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!

    Klart att du ska fortsätta med bloggen men du får skriva lite oftare!

    Fotboll och grillat på Söndag igen?!

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul med möhippa...har aldrig deltagit så det ska bli intressant=)

    Ska höra med gubben om grillning...lite sugen på köttkoma=)=)=)

    SvaraRadera