2008-06-27

Hur man förlorar viljan att leva...

Ett: Gör den mest enformiga arbetsuppgiften genom tiderna en hel arbetsdag... (förlustbokning av fakturor...kan säga att jag är grym på att kopiera och klistra in...)..resultat ca 800 st

Två: Gör samma sak en dag till, men lägg lite press på dig själv att du ska hinna fler än dagen innan... ca 970 st

Tre: Gör samma (jävla) sak ytterligare en dag, nu ska du inte bara göra fler än dagen innan, tävlingsmänniska som man är ska man självfallet göra flest av alla som handplockats för uppgiften...dagens resultat 1111 st... och en stressklump i halsen...

Fattar inte varför jag har ett behov av att hävda mig på detta sätt...men det är på gränsen till vansinne... Tur att det är helg nu så jag kan vila upp mig...tills på söndag då det är dags för jobb igen...tur som fan att mitt nya jobb innebär att jag inte kommer arbeta mer helger, trött på det...som faaan

1 kommentar:

  1. haha, vad gjorde du första dagen egentligen då då du "bara" hann med 800st?? ;o)

    Ja, tom. jag tycker att det är bra att du inte ska jobba helg mer...stackare

    SvaraRadera