2008-06-11

Faaan

Så nu blir det att boka om resan till Polen i sommar. Ska dit och gå på bröllop 25/7...men lågprisflyget Wizzair verkar vilja sätta käppar i hjulet för det...

Kämpade mig till semesterdagar mellan 24-29/7 för att kunna åka, nu tycker de att det var ett bra alternativ att ställa in flyget ner den 24:e... Skulle kunna få mens för mindre, men det är bara att försöka andas och boka om biljetten till tisdagen den 22:e istället...problem är att deras "kundtjänst" har ett betalnummer som konstar 10 kronor per minut att ringa till, detta stöööör mig grymt mycket eftersom jag garanterat kommer placeras i kö under obestämbar tid...helvete...inga stora pengar egentligen...bara en principsak jag har att inte ringa betalnummer...

Inte nog med det...jag måste "kräva" ledigt två dagar till från jobbet under en period då vi är grymt underbemannade...jag bara älskar att vara till besvär för andra...bland det bästa jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar