2009-04-03

Flytt pågår=)


Ja, så har man sovit första natten i lägenheten...sov som en liten gris, skönt att åter ligga i sin sköna dubbelsäng...nytvättat täcke och kuddar=mys!... Sovrummet är i stort sett i ordning...bara resten av eländet kvar...har diskat totalt 5 diskställ fulla...och det är säkert lika mycket kvar, kan inte fatta att jag har så mycket saker som ska upp i köksskåpen...

Idag har jag varit ute med en arbetskamrat och ätit, skönt att för en gångs skull komma ut lite och inte bara sitta hemma som jag brukar göra, tack för det!=)

Imorgon blir det att jobba övertid 5 timmar och sedan på kvällen iväg till Karlstad på födelsedagskalas=)... har köpt en present trots att hon "inte vill ha något", man kan bara inte komma tomhänt när man blivit inbjuden på middag...Inte nöjd med det jag köpte, men eftersom jag inte hade tid att leta så fick det bli det...hoppas hon blir lite glad i alla fall... Annars kan hon alltid ge bort det till någon annan=)

Köpt nytt bling till min navel med... kanske var dags eftersom jag haft samma smycke i typ 1,5 år...dags att begrava det nu...högtidlig ceremoni kommer att hållas...eller?...NÄ..

Har även klippt mig helt nyligen, så nu syns min tjurnacke igen...jaja...folk säger att jag passar i denna frisyr så jag får väl ta och leva med den ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar