2009-03-29

Sliten...

Helgen försvann så sjukt fort...har målat tak i min nya lägenhet och köpt golv till vardagsrummet som min bror håller på att lägga...får väl se hur det går=).. och ja...jag har varit och hälsat på min älskade mormor med=)

Har insett att det är en jävla massa saker som jag måste köpa för att det ska bli ordning...måste ha ny soffa, något att ställa tv:n på...ett soffbord som matchar det jag köper till tv:n... vill ha nytt skrivbord..behöver finanser!

Tattarsaker:..han som bodde innan mig har lagt nya golv i övriga rum i lägenheten...men han har inte satt upp några lister alls...uj vad tråkigt...Det nyrenoverade badrummet hade en gammal äcklig golvbrunn...vi försöker lösa detta på ett billigt sätt...återkommer med lyckandegrad... finns ingen list i badrummet heller så vid tröskeln så kan man pilla under badrumsmattan..illa... Min kära bror råkade slita bort ett uttag med...nytt där med alltså..=)..Och Lena, klövet själv, lyckades göra fyra små fina hål i golvet i sovrummet...NICE!

1 kommentar:

  1. Låter som om det går bra tycker jag!
    Lycka till och var rädda om er!

    SvaraRadera