2009-04-24

Helg igen=)


I morgon blir det Färja från Sthlm till Mariehamn med två härliga arbetskamrater till mig, ska bli roligt...Vi åker med den där satans anslutningsbussen med så det lär väl bli lite bingo med barnfamiljerna...=)... Som en av våra chefer sa till oss..."hur fan ska det här gå...Knatte, Fnatte och Tjatte ska iväg...det vet vi ju hur det slutar...gör inte så färjan kantrar..." Men så illa ska det väl inte behöva bli?=)... Jag har inga planer på att bli redlös...kanske på sin höjd svårt berusad=), bara de inte har någon karaokebar så ska vi nog klara oss utan större skandaler... Nina kommer ta med sin kamera så får se om det blir några roliga bilder som kommer upp framöver...

Annars har jag varit duktig och tränat under veckan och idag var jag ute och joggade, kanske inte skulle jogga för ofta...brösten försvinner ju så illa fort då... Antar att det bara är att välja...grym kropp eller grymma bröst...ähh finns bra BH-modeller som döljer förfall (tur att jag skriver om det då...) Jag har varit lite bröstfixerad den senaste veckan, märks på min klädsel... bara att kolla in psykobilden=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar