2009-04-14

ja du...

Orkade ner en sväng till Götet under Påskhelgen, skönt o trevligt var det. Dumt bara att jag ska känna mig så sjukt tom när jag åker hem, svår ångest i liten kropp... Det var ju där mitt liv skulle vara nu, om inte min dåvarande chef betett sig så vidrigt, jag skulle få en chans att börja om lite i livet men istället är jag tillbaka i Kristinehamn... Fröken Rehn borde ha släppt det där nu, kom ju tillbaka i slutet på januari...men icke...tur att vissa dagar är bättre än andra, orkar bara inte just nu...

Tur att jag har energi till lite "småviktiga" saker i alla fall... restaurangen som vi har nära vårt jobb skriver de sämsta lunchmenyerna ever... om man tittar på särskrivningar...och att skriva ihop...:
*Paneradspätta med örthollandaisesås
*
Fälskytterfilé med bearnaisesås och råstektpotatis
*
Variant Karré med gräddsås och koktpotatis

Kan säga att det alltid är massor med fel i deras meny...vem skriver den?... att de orkar skriva ihop så mycket...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar