2009-04-28

Lite från resan...kommer nog mer med tillhörande bilder...


Helgen gick alldeles för fort...Cinderellaresan var helt fantastiskt rolig, länge sedan jag skrattade så mycket...och inte det vanliga skrattet utan verkligen 14-is garvet... Vi skötte oss bra i den bemärkelsen att det inte var några skandaler, men vi betedde oss som småbrudar, kul!!

Träffade några sjukt roliga personer med som vi hängde lite med... Här kan man prata om sammanträffanden... De satt bakom oss på bussen dit, vi hade hytterna 3 meter ifrån varandra och vi hade beställt borden bredvid varandra på middagen....så kan det gå!

Självklart ska det vara något som man stör sig på med... Syrian-gänget med brattiga killar som tror att de kan bete sig hur som helst... På dansgolvet var det nog inte en...utan kanske 5 stycken som försökte gnida sig mot mig och mina vänner när vi dansade... Ursäkta mig om jag inte vill ha era äckliga händer på min kropp och era underliv pressade mot min bak när jag "dansar" (kan inte dansa så citationstecken på det)... Blir så irriterad på deras attityd... "ska knulla massa svenska tjejer sedan gifta mig med en oskuld från mitt hemland"... Så var min chef (han äcklet i Götet) med...även han Syrian, blir nästan rasist på köpet... jag som har den där personligheten att jag vill att alla ska vara vänner och ha det bra, Karin gav mig smeknamnet "mamma-Lena" på grund av att jag vill medla vid konflikter och dylikt, vill ta hand om alla (hon sa att det var en bra egenskap i alla fall...sååå det såååå!!)... Tur att jag vet att inte alla Syrianer är likadana några saknar väl helt enkelt uppfostran...

Idag och igår råkade jag visst sova bort hela eftermiddagarna, så träningen har blivit lidande... känner mig konstigt tung i kroppen, helt slut... Går förhoppningsvis över snart=) Måste masa mig iväg till affären nu och köpa lite mat...tungt var det igår när jag vaknade 01:20 och var hungrig...hårt bröd är inte det roligaste att trycka i sig mitt i natten...

Bild tagen precis innan jag lämnade K-hamn och gav mig ut på resa!...Motljus is tha shit!

3 kommentarer:

  1. Låter som en rolig resa! =P
    Men vad händer mer än att ni träffade en massa syrianer då? hehe

    Så söt så på bilden...som vanlig!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din frisyr, passar dig som handen i handsken! Låter som en rolig resa, ja förutom Syrianerna då!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken läckerbit!! puss o kram

    SvaraRadera