2009-04-16

Nu ska det ordnas till...

...Lena är trött på sitt självförakt nu...dags att ta tag i livet... Ska börja med att sola idag, man brukar ju som bekant känna sig lite fräschare när man inte är både blek och lite småknubbig... hade som ambition att köra igång ordentligt med träningen denna vecka men det har ju gått lite åt skogen, har inte orkat med det. Träningen får jag hårdköra med från och med söndag, jag har i alla fall lagt om kosten lite så att det inte ska öka mer på vågen nu...

Lena ställer sig frågan när det nya systemet ska börja fungera ordentligt på jobbet... kan inte förstå hur det kan bli så oerhört mycket fel (som ej beror på att vi som handläggare har gjort något galet)... Börjar bli lite less... Våra chefer beordrade all personal 8 timmar övertid under april månad för att komma ikapp med allt som vi ligger efter med... Här ska tilläggas att vi är ca 25-30 på vår avdelning och vi låg ca 3300 timmar efter med arbetet... hmm vad är 30*8.... mm just det... INTE 3300... Det tillkommer ju hela tiden saker att göra med och när systemet inte fungerar som det ska...tja...då går det som det går...

Sen vill jag yla lite till... Jag skar mig i fingret idag....kom massor med blod ur Lena...komma o blåsa???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar