2009-02-25

Uppdatering=)..

Man kan ju undra vad som händer i Lenas liv...och svaret är som vanligt: inte mycket...

Jag har varit sjuk med feber och förkylning sedan i lördags, mycket spännande att ligga i sängen hela dagarna och titta på serier och äta massa mat... Lite roligt var att min mamma stannade hemma i tisdags från sina normala aktiviteter och vårdade barn... lagade mat till lilla mesiga Lena...Jag blir verkligen jätteklen och mesig när jag har feber... patetiskt eller gulligt är upp till omgivningen att avgöra...

Jag längtar efter att bli frisk och komma igång med träningen igen...har inte tränat på en månad (om man inte räknar boxningen med jobbet)... jag är i så dålig fysisk form att jag inte vill gå utanför dörren om jag ska vara helt ärlig...

Fick min "nya" lön idag med...fan vad jag kommer att sakna den lönen jag hade i Göteborg...men än en gång, pengar är inte allt... dumt...

i helgen blir det återigen att jobba övertid, nice så man kan ta igen att man varit sjuk... jag klarar av att vara fattig, men uteliggare har man ingen större lust att bli... Vi ska testa det nya systemet som vi ska byta till på inkasso..och det bjuds för en gångs skull på mat vid övertid..det får man ju inte missa=)...

Summan av det hela är att inte heller veckan har bjudit på något utöver det vanliga...en helt vanlig vecka i mitt lilla grå liv...

1 kommentar:

  1. Tackar, nu ökar vi frekvensen på inläggen så att jag vet att du fortfarande lever, visst då?

    SvaraRadera