2009-02-18

Orka, orka...orka??

Vilket liv jag har just nu: sover...går till jobbet...kommer hem...sover lite till...

Fröken är inte direkt road av sitt liv just nu, men vad ska jag göra? Orkar inte hitta på något, orkar inte ta mig till gymmet och skaffa kort där...orkar inte bestämma mig för vart jag ska bo. Förstår inte hur jag hamnade i den här situationen, orkeslös med mer självförakt än vanligt... Är det detta som är tecken på depression? Har faktiskt ingen aning, men saknar definitivt endorfinkickarna man får av att träna...måste ta tag i det annars kommer jag aldrig få energi över till annat... Det är faktiskt inte normalt att kunna lägga sig och sova klockan 19 på kvällen...

Planerar att gå massagekurs med inom ett år... lite dyrt är det men vad fan...skulle vara sjukt kul att kunna och om man blir riktigt duktig kan man kanske starta en liten egen verksamhet att ha vid sidan av sitt ordinarie jobb. Någon som kan vara objekt för min utbildning?

Näe, klockan är ju flera timmar över läggdags för fröken nu...=)...får allt ta och sova lite så jag orkar med alla samtal från gäldenärer...ORKA....

1 kommentar: