2009-02-27

Fredag

Så var helgen här, festligt värre...tog mig till jobbet idag i alla fall, det var grymt ansträngande att jobba då jag fortfarande dras med feber...(när i helvete ska det gå över??)... Så det blir en lugn o skön tv-fredag för mig....förmodligen Let's dance...alltid kul att se, men nu måste fan Carl-Jan a.k.a Puff åka ur tävlingen...jag orkar inte se honom, det är en slemmig aura han har den mannen...

Imorgon, lördag, blir det jobb mellan 09-16...nice nice, ännu fler ursäkter för att inte leva under helgen... Jag måste verkligen bli bättre på att hitta på saker med vänner istället för att ligga hemma eller jobba.... men än är det väl inte så bråttom?!=)...har ju bara levt i halvkoma de senaste åren...

Ska förmodligen titta på en lägenhet till veckan med, så vi får se om det kan bli klart med bostad någon gång för min del...lite tröttsamt att inte ha en plan för vart jag ska ta vägen...

En av tjejerna på jobbet har föreslagit att vi ska dra på någon endagskryssning eller något till Mariehamn...skulle vara nice att dra iväg o festa lite o käka massor med mat... men vi får väl se, kommer säkert någon skit ivägen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar