2009-02-15

jaaa...

vad ska man säga...fredagen den 13:e...alla hjärtans dag den 14:e..och nu är det söndag...innan måndag som man ska börja jobba igen...

Helgen har varit allt annat än givande, jobbade övertid igår igen...efteråt var det i och för sig trevligt, var och boxades lite med några av tjejerna från jobbet...snacka om att jag har träningsvärk idag...

På kvällen när jag kom hem insåg jag än en gång hur ensam jag är, går in på mitt fjärde år som singel...börjar fundera på vad det är för fel på mig som gör att jag är en sådan person som man kan tänka sig att hänga med någon enstaka gång men inte "ha på heltid"...men jag är inte bitter=)=)=)..jaja...inte bara nackdelar med att vara ensam, men lite tungt nu...bara för att det varit den där förbannade kärleksdagen...

Idag var det besök hos mormor...konstigt att jag alltid äter så mycket när jag är där så jag måste lägga mig o sova lite på maten...sjukt=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar