2009-02-01

trötter...

Ja...Lena är som vanligt trött på det mesta, ska bli intressant att glida in på mitt gamla jobb imorgon...se vad alla säger... men samtidigt vill jag inte dit, känner mig misslyckad...som en dålig människa...

Måste börja träna snart med...känner mig seg i kroppen och lite småfet efter att ha tröstätit under två veckors tid...frågan är vilket gym jag ska ta...

I juni kommer det bli en resa till Egypten med=)...tur att man har något att se fram mot annars hade man fått fundera på att avsluta allt... Där ska det solas och spelas tennis...(som jag suger på) och bordtennis...och ätas ska det göras med...i massor=)=)

"Jag var ganska bra på ping men jag var sämre på pong"...kommer att äga när vi spelar bordtennis i Egypten...minns allt att jag vann när vi var i Turkiet=)...uhhuhh..det var ju mörkt Lena...såg inte bollen...ähh..jag vann!!!...(kan väl säga att jag förlorade 30 ggr med men fan vad gött det var att sätta dit min motståndare en gång..:P)..Så nu blir det återmatch mellan JO och Jörgen=)=)..spö ska ru ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar