2008-09-10

Skrällarnas tid är inte förbi...

Vad händer i Lenas liv, hon som är så trött hela tiden... jo, igår var jag och min bror hos mormor och bar bokhylla... inte så farligt jobbigt med det tog ändå mina stackars muskler och rygg... jobbigare var det då idag precis när jag skulle åka hem från jobbet fick jag ett sms, det var min bror som bad om skjuts tillbaka till mormor för att hämta plånboken som han glömt...(vilket jävla klöv) Ska kanske tillägga att mormor bor 5 mil från Kristinehamn, detta är inte en resa man vill göra då man jobbat 07:00-15:30 och är en så trött människa som jag är...

Sockerfri är jag fortfarande...om man inte räknar sylten jag åt på pannkakorna mormor bjöd på...det kan väl inte räknas...eller??

Har funderat lite, det kanske är dags att rycka upp sig lite?!...Jag är så trött på att vara trött=)...men hur gör man för att bli lite piggare???

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kan väl oroa med att det väl säkert var socker i pannkakorna med... ;)

    SvaraRadera