2008-09-05

Skönt med helg?

Nu kan fröken slappna av och utvärdera den gångna veckan. Den nya tjänsten som inkassohandläggare för efterbevakningsärenden går fint, än så länge känns det inte som att hjärnan får arbeta allt för mycket... men det kommer väl...hoppas jag...

Det är mycket för den personliga utvecklingens skull som jag valt att byta avdelning (och att få helger och röda dagar lediga), får se vart det landar...

Fick reda på idag att några av tjejerna på jobbet inte kommer få sina anställningar förlängda, mycket tråkigt, en av dem har verkligen hållit mitt humör uppe. Hon har gjort att det var riktigt kul att komma till jobbet=(

Verkar inte som det blir någon fest i helgen heller, men det är väl lika bra att jag återgår till tvätt och städ på helgerna... Vill ju inte lura människor att tro att jag är social eller något annat skrämmande...

Dag 5 och Lena är fortfarande godisfri...går fint...men nu kommer det verkliga eldprovet, en tråkig helg framför sig så får hon inte ens tröstäta...DÅLIGT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar