2008-09-06

Har hon ett litet höst-brytihop?

Kan vara så att detta har varit en av de segaste dagar i mitt liv...det är inte bra när man ställt in sig på att gå ut och ha kul och istället tar en depp-dag med tvätt och annan onödig skit som träning... Tur att vädret gör saken bättre..hmm...regnat konstant hela dagen...

Har i alla fall varit och hälsat på min mormor idag vilket alltid är lika trevligt. Problemet med att åka dit är att hon alltid ska mata mig med diverse onyttigheter och dagens besök var inget undantag... Tur att Lena har lite karaktär och kan säga nej, annars hade löftet om nyttighet varit brutet för Lena hon älskar fikabröd av alla slag=)...

Känner mig fruktansvärt grå och tråkig för tillfället...får hoppas det går över...ska i alla fall sola lite imorgon så kanske det känns lite bättre...och köra ett stenhårt pass på gymmet, brukar hjälpa mot höst-depp... Andra saker som hjälper mot det är att handla massa kläder och annat som man verkligen behöver...synd bara att finanser saknas...

En sak som faktiskt är bra att den "stressklump" som jag haft i halsen till och från sedan påsk verkar ha gett med sig... kanske har Lena börjat slappna av lite?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar