2008-09-22

Är det en vanlig dag??

Lena sa upp sig från sitt jobb idag, nu är det definitivt klart...Gbg here I come!!=)=) Om en månad börjar jag på mitt nya arbete! Andra sökande hade tydligen haft likvärdiga/bättre förkunskaper, men de satte stort värde på hur de uppfattade mig som person...kan säga att mitt självförtroende växt lite grann i och med detta... Fatta vad sjukt det är, för ca 3 veckor sedan skulle jag "övningsköra" i jobbsökande, söker ett jobb och får det...måste vara ödet...

Tack till min goa vän andreas som jag får bo hos till en början tills egen lya kan införskaffas...inte det lättaste i Götet men det ordnar sig som vi goa glada värmlänningar säger=)

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det har du jobbat ihop till!
    /Bosse

    SvaraRadera
  2. Du är ju grym Lena, har ju alltid sagt det. Eller, kanske någon gång lagt in en kommentar om mjäkighet, men det kan man väl glömma en dag som denna?
    Lycka till i staden, storstaden.. Inte riktigt Hölan liksom =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya jobbet och lycka till i Göteborg. Värmland finns kvar om du någon gång skulle ångra dig!

    /Magnus

    SvaraRadera