2008-09-25

Dagarna...

...går fort nu...måste sälja min lägenhet...(den kommer jag sakna som faaaan), någon som vill köpa?!...billigt och bra boende=)=)=)...och framförallt...Lena har bott där!!...hmm..dryghet passar inte lilla damen alls, men försöka duger=)...

Har jättekul just nu...precis städat badrummet...och nu väntar disken på mig, konstigt att den inte lärt sig att diska sig själv...jag som visat den sååå många gånger...min slutsats är att Lenas porslin och glas är tröga i skallen...

Sa upp tv-licensen idag...det är ju grymt kul det, -jaha...och vad är anledning till avanmälan?!?!...-jag ska flytta till hushåll där den redan betalas...-vad?? ska du flytta hem igen?!..-JA...(irriterat)...

Jag kommer vara folkbokförd hos mina föräldrar...men vart jag flyttar har de väl fan inte med att göra...jaja...nu är det fixat i alla fall=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar