2010-05-13

Ledig dag?

Idag var Lena arbetsbefriad...så vad göra istället?..

07:00-12:00 tvättstuga/skiftsova
12:00 äta stor Torsmörgås med ägg och grönt...
12:20...inse att kroppen är helt slut efter gårdagens elände, somnade i fosterställning...
15:00.. tvingade upp ögonen och begav mig till gymmet där jag körde ett helt ok pass... Ringde mamma och frågade om det fanns mat, och det fanns det!! Woohoo=)... Blev så glad att jag bestämde mig för att jogga några km innan ätandet...
16:45..insåg att min kondis är katastrof...men tog mig i alla fall runt varvet på Björkvallen... Snacka om att jag hade mjölksyra efter gymmet med, det var inte det lättaste att jogga på mina ben som kändes som trästammar...

Tack mamma för maten, köttfärslimpan satt precis där den skulle! Ikväll blir det en frukt eller två innan sängen, fan ta den där jävla vågen om den inte visar en minskning till imorgon... Damn you!.. Annars måste jag nog ägna hela min fredagskväll på gymmet/i skogen... Ser fram mot det..hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar