2010-05-15

Helg...

..känns helt värdelöst ibland.. Jag har en sådan där mental svacka som jag hamnar i ibland... När jag känner mig ensam och övergiven men ändå inte vill/orkar hitta på något... Kunde lika gärna varit på jobbet känner jag... Lite stolt över att jag inte tröstätit i alla fall, som jag brukar när jag är nere...=)

Igår tränade jag som ett svin igen, var på gymmet och fick instruktion om hur man använder maskinerna på rätt sätt... Det mesta kunde jag redan, men fick en del tips som jag kommer att ha nytta av. Han berättade även att spinning skulle ingå i gymkorter och inte som andra sagt att de skulle ta extra betalt för det... Sweet, kommer nog bli ett och annat pass då om all min andra träning eller jobbet ställer till det. Vet inte hur länge till jag kommer att orka ha 2 extrauppdrag samt mitt heltidsjobb... Endera måste jag byta sysselsättning eller få en bättre lön så jag klarar mig utan extrauppdrag... Den som lever får se utfallet av detta... En sak är säker, situationen är ohållbar i längden...

I morse vaknade jag 06:00 bara för att jag för en gångs skull kunde sova länge...faan vad drygt säger jag bara...gick ut i regnet vid 09:00 och drog två varv på Lisas ... Sov gott efter det i alla fall...vaknade och såg det fina vädret...illa att jag gick i regn... Hann med att städa med, katterna nöjda! Fick dåligt samvete för att jag inte var ute i det fina vädret...

Nu sitter jag här i soffan och tänker att jag borde vara social, men orkar inte... Imorgon blir det en tur till mormor och käka mat... det kommer i alla fall bli nice... Min mormor är bäst!

Annars känner jag att det är dags att något händer snart! Då menar jag inte en resa till Lund utan resultat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar