2010-04-23

Äntligen helg...

Helt slut efter en lååång jobbvecka... Så kom fredagen, och lönen... Jobbigt... Det var första lönen, sedan jag kom tillbaka till mitt nuvarande jobb, som jag inte hade en enda övertidstimma eller ob på... Snacka om att jag tjänar dåligt, bara att bryta ihop och börja leta jobb som man kan överleva på utan att jobba mer än ihjäl sig...

I torsdags var jag och fikade hos Linda och Daniel och spanade in huset som de flyttat in i...är ju lite annorlunda när man inte stressar runt med massa flyttkartonger...man ser hur det ser ut på ett helt annat sätt... Gillert!... För att inte tala om hur gott det är med vaniljbullar=)... Tackar!

Idag efter jobbet blev det en tur till Weidingers, alltid lika nice... När mannen i huset kommit hem från jobbet köpte vi pizza så nu har jag massor av fett att bränna under morgondagens promenad..=)... Innan det hann Hildisen dreggla ner hela mitt ben...blev blött rakt genom jeansen...vidro!.. Tur att jag inte är lättäcklad...hmm=).. funderade ett tag på att hugga av mig benet...=) Men snacka om söt unge i övrigt..love her!

Imorgon blir det övertid...vill inte se ett enda lönebesked till som denna gång! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar